offside24.gr
Image default
F1ΔΙΕΘΝΗΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Formula 1: Ο θρόνος του Φερστάπεν, το βάρος του Πέρεζ, η αισιοδοξία του Αλόνσο και η αλλεργία της Ferrari

Κοινοποίηση

Ο Μαξ Φερστάπεν ξεπέρασε την ατυχία του qualifying, έκανε έναν εκπληκτικό αγώνα και πήρε τη νίκη, μαζί με τον έξτρα βαθμό του ταχύτερου γύρου, φεύγοντας από το Μαϊάμι με προβάδισμα 14 πόντων στη βαθμολογία έναντι του team mate του, Σέρτζιο Πέρεζ.

Με τις Red Bull σε άλλο αγώνα, τον Φερνάντο Αλόνσο να επιστρέφει στο βάθρο και τους υπόλοιπους να δίνουν τις δικές τους μάχες πιο πίσω, οι 57 γύροι στο Miami International Autodrome δεν επεφύλασσαν ανατροπές ή άλλες εκπλήξεις. Αυτά είναι τα TOP 5 συμπεράσματα από το Γκραν Πρι του Μαϊάμι, πέμπτο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος Formula 1.

01. Ο Βασιλιάς Μαξ στο θρόνο του

Ο Φερστάπεν έδειξε στο Μαϊάμι ποιος είναι το αφεντικό. Ξεκίνησε από την 9η θέση και προσπέρασε όποιον βρήκε μπροστά του, παρότι ήταν ο μόνος που φορούσε σκληρά Pirelli. Τα οποία φυσικά διαχειρίστηκε άριστα, καταφέροντας να δώσει την τελική μάχη με τον Πέρεζ έχοντας μόλις βάλει φρέσκα μεσαία, έναντι των αρκετά δουλεμένων σκληρών του Μεξικανού.

Δεν τίθεται καμία αμφιβολία: ο Μαξ και η Red Bull είναι ο ταχύτερος συνδυασμός στο γκριντ, με διαφορά. Η RB19 είναι σε άλλο πλανήτη, αλλά και ο κινητήρας της Honda πρέπει να έχει μεγάλη διαφορά σε απόδοση από τους υπόλοιπους κινητήρες. Είναι αξιοσημείωτος ο τρόπος που ο Φερστάπεν προσπερνούσε στις ευθείες, με ή χωρίς το πλεονέκτημα του DRS!

02. Το βάρος του Πέρεζ

Είχε ελπίδες ο Σέρτζιο για τη νίκη στο Μαϊάμι; Εφόσον δεν κατάφερε να ανοίξει σημαντικά τη διαφορά από τον Αλόνσο ενώ ήταν άνετα πρώτος, την ώρα που ο Μαξ προσπαθούσε να αναρριχηθεί στην κορυφή από την 9η θέση, όχι, δεν είχε. Ο Τσέκο δεν μπόρεσε να βρει τη χρυσή τομή ανάμεσα σε ένα γρήγορο ρυθμό και μια ελεγχόμενη φθορά στα ελαστικά του, αντίθετα με τον Φερστάπεν.

Ας μη γελιόμαστε, ο Μεξικανός, πέρα από σκληρή δουλειά, χρειάζεται και μπόλικη τύχη για να διεκδικήσει τον τίτλο από τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή. Από την άλλη, μόνο κάποιος που οδηγεί Red Bull μπορεί να απειλήσει τον Μαξ. Και αυτό ο Τσέκο το γνωρίζει πολύ καλά. Και τον βαραίνει. Είναι βαρύ το συναίσθημα όταν ξέρεις πως έχεις στη διάθεσή σου το κορυφαίο μονοθέσιο και πως είναι στο χέρι σου να κυνηγήσεις το στέμμα. Πρέπει να αποδείξεις ότι μπορείς. Μπορείς Τσέκο;

03. Η Ferrari προτιμάει τα κόκκινα

Είναι απογοητευτική η διαφορά στην απόδοση που έχει το μονοθέσιο της Ferrari αναλόγως τα ελαστικά που φοράει. Με τα μαλακά Pirelli δείχνει τη δυναμική της, τουλάχιστον στο qualifying. Στον αγώνα όμως η εικόνα αλλάζει, αφού με τα μεσαία και τα σκληρά ελαστικά η απόδοση πέφτει κατακόρυφα.

Η Ferrari έχει ταχύτητα στις κατατακτήριες, αλλά δεν μπορεί να κερδίσει τις μάχες της Κυριακής. Δείτε τον Κάρλος Σάινθ, που έχασε τη μάχη και από τον Αλόνσο αλλά και από τον Ράσελ με μια θεωρητικά υποδεέστερη Mercedes! Όσο για τον Σαρλ Λεκλέρ, που τα βρήκε σκούρα πίσω από τη Haas του Κέβιν Μάγκνουσεν, σίγουρα θα θέλει να ξεχάσει (και) αυτόν τον αγώνα…

Είναι ολοφάνερο ότι η SF-23 έχει αλλεργία στα κίτρινα και στο λευκά Pirelli και η ομάδα του Βασέρ πρέπει να κάνει κάτι γι’ αυτό, και γρήγορα μάλιστα, αν δεν θέλει η Scuderia να εδραιωθεί ως η τέταρτη ομάδα του γκριντ…

04. Ο ταχύτατος και αισιόδοξος Αλόνσο

Με τέσσερα πόντιουμ σε πέντε αγώνες, η χρονιά εκτυλίσσεται σε μαγεία για τον Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ισπανός έδειξε σε ένα ακόμη Γκραν Πρι ότι είναι ξεκάθαρα το τρίτο ταχύτερο μονοθέσιο στο γκριντ, πίσω από τα μπλε διαστημόπλοια…

Πέρα από ταχύς, όμως, ο Αλόνσο είναι και αισιόδοξος πιστεύοντας πως στα GP του Μονακό και της Βαρκελώνης ίσως η Aston Martin έχει μια ευκαιρία για νίκη. Θα τα καταφέρει; Ένα είναι σίγουρο: σε οποιοδήποτε στραβοπάτημα των Red Bull, ο Αλόνσο είναι ο πρώτος που θα βρίσκεται σε θέση και θα κάνει τα πάντα για να εκμεταλλευτεί την κατάσταση.

Όπως και να έχει, αυτός ο νεανικός ενθουσιασμός που ενώνεται με την πολύτιμη εμπειρία ενός δις Παγκόσμιου Πρωταθλητή και την άσβεστη θέλησή του για διάκριση, είναι πραγματικά ένας αξιοθαύμαστος συνδυασμός.

05. Αξιοπρεπής εμφάνιση από Mercedes και Alpine

Όσο βέβαια μπορεί κάποιος να είναι ευχαριστημένος από την 4η θέση του Τζορτζ Ράσελ και την 6η θέση του Λιούις Χάμιλτον. Και όμως, δεδομένου πως οι Mercedes ήταν εκτός ρυθμού στο Μαϊάμι, το αποτέλεσμα είναι αξιοπρεπές και οφείλεται κυρίως στο ταλέντο των δύο οδηγών, που κατάφεραν να παλέψουν με τις Ferrari οδηγώντας ένα μετριότατο μονοθέσιο.

Οι Alpine από την άλλη έδειξαν σημάδια βελτίωσης δίνοντας μάχες μέσα στην πρώτη εξάδα. Σίγουρα άξιζαν κάτι καλύτερο από την 8η θέση του Πιέρ Γκασλί και την 9η του Εστεμπάν Οκόν, αλλά και πάλι είναι ένα καλό αποτέλεσμα, το καλύτερο της χρονιάς μαζί με αυτό του GP Σαουδικής Αραβίας.

Επόμενος αγώνας και έκτος της φετινής σεζόν είναι το GP της Ίμολα, στις 21 Μαΐου.

ΠΗΓΗ: sport24.gr

Related posts

Τεντόγλου: Η ώρα και το κανάλι του τελικού του μήκους στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα

Ολυμπιακός: Δεν προπονήθηκαν Κάναν και Σίκμα

Πανελλήνιο πρωτάθλημα Καλαθοσφαίρισης Νοητικής Αναπηρίας