offside24.gr
Image default
AUTOF1ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Formula 1: Στα δύο δέκατα Φερστάπεν και Αλόνσο στις βραδινές δοκιμές της Σαουδικής Αραβίας

Κοινοποίηση

Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν και πάλι ταχύτερος, στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP της Τζέντα, αλλά αυτή τη φορά ο πλησιέστερός του αντίπαλος -ο Φερνάντο Αλόνσο με την Aston Marton AMR23- τον πλησίασε στα 2 δέκατα. “Ναυάγιο” για τη Ferrari.

Οι αποψινές (17/3) δεύτερες ελεύθερες δοκιμές του GP Σαουδικής Αραβίας διεξήχθησαν ακριβώς την ώρα των κατατακτήριων δοκιμών και του αγώνα του Σαββατοκύριακου, και κατά συνέπεια ήταν πιο ενδεικτικές -σε θερμοκρασία περίου 26ο Κελσίου- για όσα θα συναντήσουν οι ομάδες σχετικά με το ρυθμό φθοράς των ελαστικών.

Formula 1: Στα δύο δέκατα Φερστάπεν και Αλόνσο στις βραδινές δοκιμές της Σαουδικής Αραβίας

Παρόλα αυτά, ο Μαξ Φερστάπεν δεν είχε κανένα πρόβλημα να σημειώσει με άνεση τον ταχύτερο χρόνο και κατά τη διάρκεια της αραβικής αυτής νύχτας, με τη Red Bull RB19 που εξακολουθεί να δείχνει ακαταμάχητη.

Όμως, αυτή τη φορά η διαφορά του Ολλανδού δεν ήταν χαώδης, καθώς ο Φερνάντο Αλόνσο με την Aston Martin AMR23 τον πλησίασε στα δύο δέκατα, όντας παράλληλα ένα δέκατο ταχύτερος από τον Σέρτζιο Πέρεζ με την έτερη Red Bull, στην τρίτη θέση.

Στο πρώτο ημίωρο οι χρόνοι έπεφτασαν σταθερά και διαδοχικά από τους τρεις πρώτους, ώσπου περίπου στο 30ό λεπτό έκαναν τους ταχύτερους γύρους τους με τα μαλακά ελαστικά – πριν αφιερώσουν, πια, τα γυρολόγιά τους στη συλλογή δεδομένων με συστοιχίες πολλών γύρων με τη μαλακή και τη μέση γόμα.

Πάντως, για τους πρωταθλητές δεν κύλησαν όλα απροβλημάτιστα. Ο Φερστάπεν -ενόσω έκανε τις συστοιχίες γύρων του- ανέφερε στη ραδιοεπικοινωνία ένα πρόβλημα με τα κετβάσματα σχέσεων του κιβωτίου, το οποίο αναμφίβολα η Red Bull Racing θα εξετάσει απόψε. Θυμίζουμε ότι η ομάδα του Μίλτον Κινς ήδη άλλαξε για αυτό τον τριήμερο το κιβώτιο ταχυτήτων του Πέρεζ.

Πίσω από την πρώτη τριάδα, απρόσμενη έκπληξη ήταν η ταχύτητα της Alpine – η οποία άρχισε να εμφανίζει τη δυναμική που είχε κρυμμένη στο Μπαχρέιν και μπήκε και με τα δύο μονοθέσιά της στην πρώτη εξάδα. Ο Εστεμπάν Οκόν έφτασε μόλις στο ενάμισι δέκατο από τον Πέρεζ και ο Πιέρ Γκασλί στα δύο δέκατα.

Ανάμεσα στους δύο Γάλλους της γαλλικής ομάδας βρέθηκε ο Τζορτζ Ράσελ της Mercedes, σε μια μικρή αναλαμπή της Mercedes W14. Όμως, ακόμα μεγαλύτερη απογοήτευση ήταν η Ferrari, που βρέθηκε στο τέλος της δεκάδας με τον Σαρλ Λεκλέρ και τον Κάρλος Σάινθ – οι οποίοι ήταν 8 δέκατα και σχεδόν 1 δευτερόλεπτο αντίστοιχα μακριά από τον Φερστάπεν.

Κατά τα λεγόμενα της Scuderia το χειμώνα, η SF-23 είναι σημαντικά βελτιωμένη σε σχέση με πέρσι στην αεροδυναμική της απόδοσης στις ευθείες και στις γρήγορες στροφές. Όμως σε ένα σιρκουί με πολλές από αυτές, όπως της Τζέντα, σήμερα απέτυχε να το αποδείξει.

Επιπλέον, ο Λεκλέρ μέσω της ραδιοεπικοινωνίας εξέφρασε την αίσθηση που είχε για την παράξενη λειτουργία της μονάδας ισχύος του – που θυμίζουμε ότι αποτελείται σε μεγάλο βαθμό από ολοκαίνουρια εξαρτήματα. Η Scuderia ανέφερε στον Μονεγάσκο ότι όλα δείχνουν κανονικά, αλλά μόνο έτσι δεν φαντάζουν τα πράγματα για την ιταλική ομάδα απόψε.

Ο Λιούις Χάμιλτον βρέθηκε εκτός δεκάδας, παρότι ήταν (όπως και ο Σάινθ) λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο μακριά από τον Φερστάπεν, εμπρός από τον συμπατριώτη του Λάντο Νόρις με την πρώτη από τις δύο McLaren MCL60.

ΠΗΓΗ: sport24.gr

Related posts

Οι καλύτεροι των αναπτυξιακών πρωταθλημάτων συναντιούνται στον τελικό της Καβάλας

Η Μπάγερν ανακοίνωσε την επιστροφή του Ντέβιν Μπούκερ

Super League: Οι elite Μάσα και Σίμπερτ θα σφυρίξουν τα ντέρμπι Ολυμπιακός – ΑΕΚ και ΠΑΟΚ – Παναθηναϊκός